Bij €60 of meer
Na 18 augustus gelijk verwerkt
Voor laagste prijs
Klaar voor jou
Geïnteresseerden kunnen een aanvraagformulier indienen om te solliciteren voor een franchise. Na beoordeling van het formulier wordt er een afspraak gemaakt voor een persoonlijk gesprek.
Voor het openen van een Frederic Patric Parfum-winkel is een geschikte locatie essentieel. De ideale locatie bevindt zich op drukke winkelstraten of in winkelcentra met een hoog winkelpotentieel. De winkel moet een bruto oppervlakte hebben tussen de 40 en 150 vierkante meter en een goede zichtbaarheid en hoge reclamewaarde hebben.
Voordat de investering wordt gedaan, worden er realistische haalbaarheids- en kostenevaluaties uitgevoerd door het bovenste planningsgroep van Frederic Patric Parfum.
Na goedkeuring van het project en de kosten wordt gestart met de bouw en renovatie van de winkel. Het project kan worden uitgevoerd door het architectenteam van Frederic Patric Parfum of in samenwerking met de franchisenemer, waarbij het ontwerp echter onder toezicht van het Frederic Patric Parfum-architectenteam blijft.
De winkelplanning en opening worden uitgevoerd onder toezicht van de afdeling Retail van Frederic Patric Parfum, met behulp van een gespecialiseerd openings-team en visuele merchandising.
Voor de praktische toepassing van verkooptechnieken wordt een week lang een voorbeeldverkoop uitgevoerd in de geopende winkel, waarbij teams van de afdeling Retail van Frederic Patric Parfum betrokken zijn. Dit gebeurt nadat de teams zijn opgeleid en georiënteerd in de trainingswinkels van Frederic Patric Parfum.